Garancie

Garancia rýchleho dodania

V prípade objednania tovaru na dobierku, ktorý je skladom do 12:00 hodín, Vám tento tovar odošleme na celom území Slovenskej republiky v rovnaký deň (platí iba v pracovné dni), takže tovar máte na druhý deň doma. V prípade, že objednáte tovar po 12:00 hodine, bude tovar odoslaný nasledujúci deň a tovar máte za 2 dni! Pokiaľ by došlo z našej strany k omeškaniu odoslania balíčka, hradíme náklady spojené s dopravou MY! O tejto skutočnosti by sme Vás určite informovali.

V prípade platby prevodom na účet odosielame tovar až po pripísaní čiastky na náš účet, ako rýchlo tovar odošleme záleží teda na Vás.

Garancia výmeny tovaru ZDARMA

Objednali ste si v našom e-shope tovar a po rozbalení balíčka ste zistili, že tovar nie je podľa Vašich predstáv? Tak nám ho do 30 dní od chvíle, kedy ste balíček prevzali, môžete vrátiť a vymeniť za iný tovar. Chápeme, že nie vždy sa podarí vybrať tú správnu veľkosť oblečenia, farbu alebo len chcete vymeniť darček, ktorý sa Vám nehodí. Nakupujte bez starostí.

VÝMENU VYKONÁME ÚPLNE ZDARMA

Čo robiť, keď chcete vymeniť tovar, nájdete TU.

Garancia vrátenia tovaru do 30 dní

Ponúkame Vám možnosť vrátiť tovar nad rámec 14 dennej zákonnej lehoty, a to do 30-tich dní od prevzatia tovaru.

Pre ľahké a rýchle vybavenie odporúčame nasledujúci postup, ktorý nájdete v sekcii Podmienky nákupu/Vrátenie tovaru.

Garancia spokojnosti

Z vlastnej skúsenosti vieme, že stať sa môže naozaj čokoľvek, napríklad, že sa na tovare vyskytne chyba (opraviteľná či neopraviteľná) a Vy budete nútení tovar reklamovať. Nie je to príjemná záležitosť ani pre Vás, ani pre nás, a preto sme sa rozhodli potešiť Vás tým, že ku každej oprávnenej reklamácii, teda reklamácii, ktorá bude z našej strany uznaná, Vám pribalíme menší darček.

Čo robiť, keď tovar potrebujete reklamovať sa dozviete v sekcii Podmienky nákupu/Reklamácia.

Garancia kvalitnej starostlivosti

Veríme, že s nami budete spokojní a naše produkty Vám urobia radosť. Naše služby i starostlivosť o zákazníka neustále zlepšujeme tak, aby sme každému z Vás poskytli individuálny prístup, ktorý si zaslúžite. Snažíme sa Vám byť nablízku prostredníctvom live chatu, e-mailu alebo telefónu, rýchlo reagovať a čo najskôr všetko vyriešiť pre Vašu spokojnosť.

Neboli ste s niečím spokojní? Napíšte nám to na info@mimulo.sk. Každá Vaša sťažnosť je pre nás výzvou, aby sme svoje chyby už neopakovali a svoje služby neustále vylepšovali.