Často kladené otázky
Musím sa pri nákupe registrovať?
Nie, pre nákup na našich stránkach nie je registrácia povinná. Ale registráciou získate ďalšie zľavy a výhody.
Je možné vyzdvihnúť tovar i osobne?
Áno, tovar je možné si po predchádzajúcej telefonickej dohode vyzdvihnúť i u nás na prevádzke.
Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Z vlastnej skúsenosti vieme, že stať sa môže naozaj čokoľvek, napríklad, že sa na tovare vyskytne chyba (opraviteľná či neopraviteľná) a Vy budete nútení tovar reklamovať. Čo robiť, keď tovar potrebujete reklamovať si prečítate TU.
Ako postupovať v prípade, že mi zásielka dorazí poškodená?
V prípade poškodenia zásielky - roztrhnutý či inak poškodený balík, zásielku od dopravcu nepreberajte a ihneď s dopravcom vyplňte formulár o poškodení zásielky. Zároveň nás o tomto prosím informujte, aby sme mohli túto vec u dopravcu vyriešiť.
Ak nie je balík poškodený a vnútri balíka objavíte poškodený tovar, zjavne spôsobený prepravou, je toto nutné reklamovať do 2 pracovných dní od uskutočnenia prepravy, platí pre GLS.
Reklamačné riadenie je možné zahájiť najneskôr do dvoch pracovných dní po dni prevzatí zásielky. Zásielku je nutné predložiť v takom stave, v akom bola dodaná, tzn. vrátane vonkajšieho i vnútorného balenia. Adresát má takisto možnosť tento stav hodnoverne doložiť iným spôsobom.
V prípade odmietnutia prevzatia zásielky zákazníkom si prevádzkovateľ internetového obchodu www.mimulo.sk vyhradzuje právo na náhradu nákladov vzniknutých v súvislosti s dopravou zásielky k zákazníkovi a späť a nákladov na odoslanie faktúry.
Môžem zakúpený tovar vrátiť?
Ponúkame Vám možnosť vrátiť tovar nad rámec 14 dennej zákonnej lehoty, a to do 30-tich dní od prevzatia tovaru. Ako postupovať sa dočítate v sekcii Podmienky nákupu/Garancia.
Potrebujem tovar vymeniť. Ako mám postupovať?
Objednali ste si v našom e-shope tovar a po rozbalení balíčka ste zistili, že tovar nie je podľa Vašich predstáv? Tak nám ho do 30 dní od chvíle, kedy ste balíček prevzali, môžete vrátiť a vymeniť za iný tovar. Nakupujte bez starostí. Ako postupovať pri výmene tovaru sa dozviete TU.
Ako zistím, že je tovar skladom?
V detaile tovaru je uvedená informácia o aktuálnej skladovej dostupnosti. Tento údaj uvádzame napr. ako Skladová dostupnosť (ks) : viac než 5ks. Pokiaľ je pri konkrétnom tovare uvedený počet skladových položiek, tento tovar je skladom a je teda ihneď pripravený k expedícii. Pokiaľ je pri tovare uvedený počet dní k dodaniu, tento údaj označuje dobu dodania od výrobcu do nášho skladu.