OBECNÉ USTANOVENIA

Prevádzkovateľom internetového obchodu www.mimulo.sk je obchodná spoločnosť CARERO s.r.o. IČ: 28108272, DIČ: CZ28108272, so sídlom: Písek 311, 739 84 Písek, tel: +421 412 289 909, email: info@mimulo.sk. Adresa prevádzky pre uplatnenie reklamácií a servisu: Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov.

Vzťahy a vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho, ktorý pri objednávke tovaru nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti sa riadi týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné (ďalej len obchodné podmienky), a ďalej príslušnými právnymi predpismi, hlavne v súlade s ustanovením zákona Českej Republiky č. 89/2012 Sb., občianskym zákonníkom a zákonom č. 634/1992 Sb., o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení.

KÚPNA ZMLUVA

V prípade tovaru je ponukou na uzatvorenie kúpnej zmluvy až riadne vyplnenie objednávky konkrétneho tovaru zákazníkom a jej odoslanie prevádzkovateľovi internetového obchodu zo sekcie Nákupný košík. Bezodkladne po doručení tejto objednávky prevádzkovateľovi internetového obchodu bude zákazník informovaný e-mailom o doručení objednávky, ktorý však nemá povahu prijatia ponuky na uzatvorenie kúpnej zmluvy. V tomto okamžiku už nie je možné objednávku meniť, keďže je ihneď odovzdaná do skladu k vyhodnoteniu dostupnosti tovaru a zarezervovaniu dostupných položiek k ich následnému zabaleniu a odoslaniu.

Za prípadné chyby, ktoré môžu vzniknúť pri prenose dát nenesie spoločnosť CARERO s.r.o. žiadnu zodpovednosť.

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačného poriadku, a že s nimi súhlasí.

Uzatvorená zmluva je predávajúcim archivovaná po dobu minimálne päť rokov od jej uzatvorenia, najdlhšie však na dobu podľa príslušných právnych predpisov, za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám.

DODACIA LEHOTA

Vynakladáme všetko úsilie pre čo najrýchlejšie dodanie tovaru od chvíle objednávky.

V prípade objednania tovaru do 11:00 hodín a zvolenej platbe na dobierku sa ju zaväzujeme odovzdať dopravcovi v ten istý deň (platí iba v pracovné dni). Prepravná spoločnosť GLS má na doručenie 24 hodín, takže tovar máte na druhý deň od objednania doma. V prípade, že objednáte tovar po 11:00 hodine, bude tovar odoslaný nasledujúci deň, takže tovar dostanete za 2 dni.

Pokiaľ zvolíte ako spôsob platby platbu prevodom na náš účet, bude tovar odoslaný hneď ako sa peniaze pripíšu na náš účet.

V prípade, že objednaný tovar nemáme skladom alebo ho z iného dôvodu nemôžeme odoslať, oznámime Vám túto skutočnosť telefonicky a zároveň Vám oznámime ďalší postup (dostanete informáciu o dostupnosti tovaru, ponúkneme Vám iný podobný tovar, prediskutujeme storno objednávky).

Vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť v prípade, že tovar nebude skladom u dodávateľa. Ak bude nedodaný tovar vopred uhradený a dohodneme sa na storne objednávky, bude Vám čiastka za objednávku vrátená do 7 dní od uskutočnenia dohody.

Pokiaľ zvolíte ako spôsob platby platbu prevodom na náš účet, bude pre Vás tovar rezervovaný po dobu 7 dní. Pokiaľ po uplynutí tejto doby nebude celá čiastka objednávky vrátane poštovného pripísaná na náš účet, bude objednávka stornovaná a tovar vrátený do predaja.

Prevádzkovateľ internetového obchodu CARERO s.r.o. nenesie zodpovednosť za zásielky zverené k dodaniu spoločnosti GLS. V prípade nedoručenia zásielky nás kontaktujte e-mailom na adrese: info@mimulo.sk alebo telefonicky +421 412 289 909.

V prípade poškodenia zásielky - roztrhnutý či inak poškodený balík, zásielku od dopravca nepreberajte alebo preberte s výhradou v prípade GLS (písomne na doručovacom formulári) a o tomto nás prosím informujte, aby sme mohli vec u dopravce reklamovať.

Ak nie je balík poškodený a vnútri balíka objavíte poškodený tovar, zjavne spôsobený prepravou, je toto nutné reklamovať do 2 pracovných dní od uskutočnenia prepravy.

V prípade odmietnutia prevzatia zásielky zákazníkom, si prevádzkovateľ internetového obchodu www.mimulo.sk vyhradzuje právo na náhradu nákladov vzniknutých v súvislosti s dopravou zásielky k zákazníkovi a späť a nákladov na odoslanie faktúry.

CENY

Ceny tovaru a služieb sú na webe www.mimulo.sk uvedené v eurách vrátane DPH a vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom. Náklady na dodanie tovaru sa líšia podľa zvolenej metódy a poskytovateľa dopravy a spôsobu úhrady.

CENY DOPRAVY
Prepravca Pri objednávke
nad 99 € do 99 €
Dobierka 1,60 € 7,34 €
On-line platba platobnou kartou  ZADARMO 5,74 €
 
SPÔSOB ÚHRADY

Pri objednávke na www.mimulo.sk nám môžete zaplatiť za tovar týmito spôsobmi:

1. Dobierkou

Pri odovzdaní tovaru od prepravného doručovateľa. Finančnú čiastku preberá priamo vodič prepravnej spoločnosti

 Dobierkové 1,6 €.

2. Platobnou kartou (on-line platba)

Veľmi komfortný a rýchly spôsob úhrady Vašej objednávky poskytuje online platba za použitie kariet MasterCard a VISA. Táto platba využíva bezpečnostný protokol 3D secure, ktorý minimalizuje riziká platieb na internete. Po zvolení tejto platby je užívateľ presmerovaný do bankového rozhrania vydavateľskej banky, kde sa celá transakcia uskutočňuje. Táto platba je pripísaná na náš účet do niekoľkých minút a objednávka je teda ihneď expedovaná.

3. Prevodom na účet GoPay

Veľmi rýchly spôsob zadania platby. Platba je pripísaná do nášho systému počas niekoľkých minút. Pri tomto systéme platby je zákazník v každom kroku o platbe informovaný.

REKLAMÁCIA

Z vlastnej skúsenosti vieme, že stať sa môže naozaj hocičo, napríklad, že sa na tovare vyskytne chyba (opraviteľná či neopraviteľná) a vy budete nútení tovar reklamovať. Pri reklamácii sa, prosím, riaďte pokynmi nižšie, aby sa všetko mohlo vybaviť k vašej spokojnosti.

Postup pri reklamácii tovaru:

Z vlastnej skúsenosti vieme, že stať sa môže naozaj všeličo, napríklad že sa na tovare vyskytne chyba (opraviteľná či neopraviteľná) a Vy budete nútení tovar reklamovať. Nie je to príjemná záležitosť ani pre Vás, ani pre nás a preto sme sa rozhodli potešiť Vás tým, že ku každej oprávnenej reklamácii, teda reklamácii, ktorá bude z našej strany uznaná, Vám pribalíme menší darček.

Čo robiť, keď tovar potrebujete reklamovať?

1. Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom e-mailu na info@mimulo.sk a v e-maile uveďte, prosím, nasledovné informácie: 

    • meno a priezvisko osoby, ktorá objednávku vytvorila;
    • adresu;
    • telefónne číslo;
    • dôvod (stručný opis) reklamácie;
    • priložte fotografiu nedostatku.

2. Po spracovaní e-mailu vás budeme telefonicky kontaktovať, najneskôr v nasledujúci pracovný deň. S konzultantom sa dohodnete, čo je potrebné zaslať, či stačí len časť alebo je produkt nutné dodať kompletný vrátane príslušenstva.

3. Tovar starostlivo zabaľte a pošlite na adresu:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov, Česká republika

Ak ide o objemnú zásielku nad 20 kg alebo napr. autosedačku, môžeme po predchádzajúcej dohode s vami zabezpečiť vyzdvihnutie a prepravu zásielky priamo u vás doma prostredníctvom prepravnej spoločnosti. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru hradíme v prípade oprávnenej reklamácie my.

4. O výsledku reklamácie vás budeme informovať.

 

STORNO OBJEDNÁVKY Z NAŠEJ STRANY

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku v prípade, že došlo k zjavnej chybe v cene tovaru (to znamená, že cena tovaru je zjavne nižšia, než je pre tento tovar obvyklé) podľa § 2001 OZ Českej Republiky.

PRÁVO NA VRÁTENIA TOVARU DO 30 DNÍ

Ponúkame Vám možnosť vrátiť tovar nad rámec 14 dennej zákonnej lehoty, a to do 30tich dní od prevzatia tovaru.

Odporúčame, aby vrátený tovar bol nepoškodený, bez známok opotrebovania a kompletný (tzn. vrátane všetkého príslušenstva, záručného listu, návodu atď.).

Využitie predĺženej lehoty pre vrátenie tovaru nie je možné pri výrobkoch, ktoré ste získali v reklamačnom riadení (výmena za nový kus).

Pre ľahké a rýchle vybavenie dodržte nasledujúci postup:

1. Vyplňte tento formulár: Reklamačný formulár (ktorého súčasťou je vrátenie tovaru) a odošlite nám ho.

2. Po spracovaní formulára Vás budeme telefonicky kontaktovať, najneskôr nasledujúci pracovný deň.

3. Tovar starostlivo zabaľte a vyčkajte príjazdu prepravnej spoločnosti.

4. Pre vyzdvihnutie tovaru je možné takisto využiť prepravnú spoločnosť, kedy Vám poplatok za tento odvoz 2 € bude odrátaný z vrátenej čiastky.

5. V prípade, že bude všetko v poriadku, vrátime Vám peniaze prevodom na účet najneskôr do 30 dní. V prípade, že je tovar používaný a čiastočne opotrebovaný, vypočítame náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare a určíme, o koľko bude znížená vrátená čiastka.

6. Kúpnu cenu nie je možné vrátiť skôr, než dostaneme vrátený tovar. Skutočne vynaložené náklady sú stanovené súčtom nákladov na spracovanie a vybavenie objednávky, expedíciu, balné, dopravné.

VÝMENA TOVARU ZDARMA

Objednali ste si tovar v našom e-shope a po rozbalení balíčku ste zistili, že tovar nie je podľa Vašich predstáv? Potom nám ho do 30 dní od chvíle, kedy ste balíček prevzali, môžete vrátiť a vymeniť za iný tovar. Chápeme, že nie vždy sa podarí vybrať tú správnu veľkosť oblečenia, farbu alebo len chcete vymeniť darček, ktorý sa Vám nehodí. Nakupujte bez starostí.

VÝMENU VYKONÁME ÚPLNE ZDARMA

Celú výmenu vykonáte z pohodlia domova. Čo robiť, keď tovar chcete vymeniť:

1. Tovar nesmie niesť známky prania alebo opotrebovania a ideálne by mal mať pôvodný obal.

2. Vytvorte si novú objednávku tak, že do košíka vložíte tovar, za ktorý chcete vymeniť pôvodný už zakúpený. Klasicky zvolíte dopravu (ktorú hradiť nebudete, bohužiaľ sa ale vyplniť musí) a do poznámky napíšte VÝMENA TOVARU. My budeme vedieť, že sa jedná o výmenu a tovar budeme rezervovať skôr, než nám pôvodný tovar kuriér doručí.

V prípade výmeny môže dôjsť k tomu, že:

  • požadovaný tovar bude mať rovnakú cenu ako vrátený

alebo

  • požadovaný tovar bude mať vyššiu cenu než vrátený – v tomto prípade by sme Vás kontaktovali, akú čiastku je potrebné ešte uhradiť

3. Hneď ako objednávku vytvoríte, vyplníte tento formulár: Reklamačný formulár a odošlite nám ho. Vyplnenie tohto formulára je dôležité nielen pre nás, ale takisto aj pre prepravnú spoločnosť, ktorá u Vás tovar vyzdvihne.

4. Po spracovaní formulára Vás budeme telefonicky kontaktovať, najneskôr nasledujúci pracovný deň.

5. Tovar starostlivo zabaľte a počkajte na príchod prepravnej spoločnosti.

6. Hneď ako nám kuriér doručí zásielku na výmenu a všetko bude v poriadku a tovar skladom, bude obratom vymenená a nasledujúci pracovný deň odoslaná. Celá výmena prebehne počas max. 7 dní.

STORNO OBJEDNÁVKY ZO STRANY PREDÁVAJÚCEHO

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

  • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude bezodkladne po zistení tejto skutočnosti kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v najkratšom možnom termíne.
  • ak dôjde k výraznej zmene kúpnej ceny, za ktorú predávajúci od dodávateľa tovar získava, kedy táto zmena nebola predávajúcemu známa v dobe potvrdenia objednávky. Predávajúci je povinný pred odstúpením od zmluvy o zmene ceny informovať bezodkladne kupujúceho a pokúsiť sa o dohodu, kedy v prípade, že s kupujúcim nedôjde k dohode o novej cene, je predávajúci oprávnený od zmluvy odstúpiť.
MIMOSÚDNE REŠENIE SPOROV

Všetky spory vyplývajúce zo zmluvy medzi prevádzkovateľom internetového obchodu www.mimulo.sk a spotrebiteľom budú riešené vzájomnou dohodou a bez zbytočných prieťahov.

Spotrebiteľ má podľa zákona č.634 / 1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa, právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu zo zmluvy. K mimosúdnemu riešeniu sporov zo zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia. Mimosúdne riešenie sporov sa začína iba na návrh spotrebiteľa, a to v prípade, že sa spor nepodarilo s predávajúcim vyriešiť priamo. Návrh môže spotrebiteľ podať najneskôr do 1 roka odo dňa, keď spotrebiteľ uplatnil svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u predávajúceho prvýkrát.

ZASIELANIE OBCHODNÝCH OZNÁMENÍ A UKLADANIE COOKIES

Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo e-shopom mimulo.sk na e-mailovú adresu a telefónne číslo kupujúceho. Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Predávajúci týmto prehlasuje, že pri nakladaní s osobnými údajmi kupujúceho bude postupovať v súlade so zákonom Českej Republiky č.101/2000 Sb., o ochrane osobných údajov, v platnom znení. Osobné údaje o kupujúcom budú zhromažďované a spracovávané predávajúcim prostredníctvom zabezpečenej elektronickej databázy tak, aby nemohlo dôjsť k ich zneužitiu, a to výhradne za účelom:

  • splnenia predmetu zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim
  • ponúkania ďalšieho obchodu alebo služieb kupujúcemu

Osobné údaje kupujúceho sa predávajúci zaväzuje chrániť. Tieto údaje nebudú predávajúcim poskytnuté žiadnej tretej osobe s výnimkou tých prípadov, kedy je poskytnutie údajov (napr. adresa a telefón) nevyhnutnou podmienkou úspešného doručenia tovaru kupujúcemu.

EET

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Príjemca tržby eviduje tržby v zjednodušenom režime, tzn. je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane najneskôr do 5 dní.

Vytvorením objednávky zároveň kupujúci súhlasí s prevzatím účtenky na webe elektronicky.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Ak je niektoré ustanovenie obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.