Z vlastnej skúsenosti vieme, že stať sa môže naozaj hocičo, napríklad, že sa na tovare vyskytne chyba (opraviteľná či neopraviteľná) a vy budete nútení tovar reklamovať. Pri reklamácii sa, prosím, riaďte pokynmi nižšie, aby sa všetko mohlo vybaviť k vašej spokojnosti.

Postup pri reklamácii tovaru:

1. Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom e-mailu na info@mimulo.sk a v e-maile uveďte, prosím, nasledovné informácie: 

    • meno a priezvisko osoby, ktorá objednávku vytvorila;
    • číslo objednávky, alebo dodacieho listu, či faktúry;
    • adresu;
    • telefónne číslo;
    • dôvod (stručný opis) reklamácie;
    • priložte fotografiu nedostatku.

2. Prijatie e-mailu Vám potvrdíme najneskôr nasledujúci pracovný deň. S konzultantom sa dohodnete, čo je potrebné zaslať, či stačí len časť alebo je produkt nutné dodať kompletný vrátane príslušenstva.

3. Tovar starostlivo zabaľte a pošlite na adresu:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov, Česká republika

Ak ide o objemnú zásielku nad 20 kg alebo napr. autosedačku, môžeme po predchádzajúcej dohode s vami zabezpečiť vyzdvihnutie a prepravu zásielky priamo u vás doma prostredníctvom prepravnej spoločnosti. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru hradíme v prípade oprávnenej reklamácie my.

4. O výsledku reklamácie vás budeme informovať.