Reklamácia a výmena tovaru

Výmena tovaru zadarmo

Objednali ste si tovar v našom e-shope a po rozbalení balíčka ste zistili, že tovar nie je podľa Vašich predstáv? Potom nám ho do 30 dní od chvíle, kedy ste balíček prevzali, môžete vrátiť a vymeniť za iný tovar. Chápeme, že nie vždy sa podarí vybrať tú správnu veľkosť oblečenia, farbu alebo len chcete vymeniť darček, ktorý sa Vám nehodí. Nakupujte bez starostí.



Výmenu vykonajte ÚPLNE ZADARMO a z pohodlia domova.


Čo robiť, keď tovar chcete vymeniť:


1. Tovar nesmie niesť známky prania alebo opotrebenia a ideálne by malo mať pôvodný obal.
2. Vytvorte si novú objednávku tak, že si do košíka vložíte tovar, za ktorý chcete vymeniť pôvodné už zakúpené. Klasicky zvolíte dopravu (ktorú hradiť nebudete, bohužiaľ sa ale vyplniť musí) a do poznámky napíšte VÝMENA TOVARU. My budeme vedieť, že sa jedná o výmenu a tovar budeme rezervovať než nám pôvodný tovar kuriér doručí.


V prípade výmeny môže dôjsť k tomu, že:

  • požadovaný tovar bude mať rovnakú cenu ako vrátený

    alebo
  • požadovaný tovar bude mať vyššiu cenu ako vrátenej - v tomto prípade by sme Vás kontaktovali akú sumu je potrebné ešte uhradiť



3. Akonáhle objednávku vytvoríte, vyplníte tento formulár: Reklamačný formulár a odošlite nám ho. Vyplnenie tohto formulára je dôležité nielen pre nás, ale aj pre prepravnú spoločnosť, ktorá u Vás tovar vyzdvihne.

4. Po spracovaní formulára Vás budeme telefonicky kontaktovať, najneskôr nasledujúci pracovný deň.

5. Tovar pekne zabaľte a počkajte príchodu prepravnej spoločnosti.

6. Akonáhle nám kuriér doručí zásielku na výmenu a všetko bude v poriadku a tovar skladom, bude obratom vymenená a nasledujúci pracovný deň odoslaná. Celá výmena prebehne max. počas 7 dní.

Vrátenie tovaru do 30 dní

Ponúkame Vám možnosť vrátiť tovar nad rámec 14 dennej zákonnej lehoty, a to do 30 dní od prevzatia tovaru.

Odporúčame aby vrátený tovar bol nepoškodený, bez známok opotrebenia a kompletný (tj. Vrátane všetkého príslušenstva, záručného listu, návodu atď.).

Využitie predĺženej lehoty na vrátenie tovaru nie je možné pri výrobkoch, ktoré ste získali v reklamačnom konaní (výmena za nový kus).

Pre ľahké a rýchle vybavenie dodržte nasledujúci postup:

1. Vyplňte tento formulár: Reklamačný formulár (ktorého súčasťou je vrátenie tovaru) a odošlite nám ho.

2. Po spracovaní formulára Vás budeme telefonicky kontaktovať, najneskôr nasledujúci pracovný deň.

3. Tovar pekne zabaľte a vyčkajte príjazdu prepravnej spoločnosti.

4. Pre vyzdvihnutie tovaru je možné taktiež využiť prepravné spoločnosti, kedy Vám poplatok za tento zvoz 2 € bude odpočítaný z vrátenej sumy.

5. V prípade, že bude všetko v poriadku, vrátime Vám peniaze prevodom na účet najneskôr do 30 dní. V prípade, že je tovar použitý alebo čiastočne opotrebovaný, vypočítame náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu. Vzniknutú škodu na tovare vyčíslime ao toľko bude znížená vrátená čiastka.

6. Kúpnu cenu nemožno vrátiť skôr, než obdržíme vrátený tovar. Skutočne vynaložené náklady sú stanovené súčtom nákladov na spracovanie a vybavenie objednávky, expedíciu, balenie, dopravné.


Reklamácia

Z vlastnej skúsenosti vieme, že štát sa môže naozaj všeličo, napríklad, že sa na tovar vyskytne vada (opraviteľná či neopraviteľná) a Vy budete nútení teda tovar reklamovať.

Čo robiť, keď tovar potrebujete reklamovať?

1.Prosím kontaktujte nás prostredníctvom reklamačného formulára. Formulár nájdete TU.

2. Po spracovaní formulára Vás budeme telefonicky kontaktovať, najneskôr nasledujúci pracovný deň. S konzultantom sa dohodnete, čo je potrebné zaslať, či stačí iba časť alebo je produkt potrebné dodať kompletné vr. príslušenstva.

3. Tovar pekne zabaľte a vyčkajte príjazdu prepravnej spoločnosti.

4. O výsledku reklamácie Vás budeme informovať.

Pokiaľ sa jedná o objemnú zásielku nad 20 kg alebo napr. autosedačku, môžeme po predchádzajúcej dohode s Vami zabezpečiť vyzdvihnutie a prepravu zásielky u priamo u Vás doma prostredníctvom prepravnej spoločnosti. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru hradíme v prípade oprávnenej reklamácie my.

Základom správneho balenia je pevný, nepoškodený a najlepšie nový kartón. Akýkoľvek tovar vo vnútri kartónu je potrebné naozaj dobre zafixovať, aby sa nemohol pohnúť do akéhokoľvek smeru a poškodiť sa. Dôležité je myslieť aj na to, aby sa pri prevoze nepoškodil. Ak bude prepravná spoločnosť účtovať dodatočné náklady vo výške 10 € za spätne zabalenú zásilku, tato čiastka bude následne účtovaná zákazníkovi. V prípade, že bude tovar poškodený prepravou nebudeme schopní uplatniť nárok na reklamáciu, alebo vrátenie peňazí. Zákazník zodpovedá za zabalenie produktu sám.